רוח מזרחית: העיר נשר זכתה במימון לתכנית ייחודית לחיזוק קשרי ישראל- מרוקו

הישג ליחידת הנוער העירונית בנשר: המשרד לשיתוף פעולה אזורי הודיעה לעיריית נשר על זכיית היחידה בקול קורא לקיום מיזמי חינוך המקדמים הכרות, שיח ושיתופי פעולה אזוריים בין ילדים, נוער וצעירים אזורי. כחלק מהמיזם, הנוער יקיים מפגשים בצורה מקוונת עם אישים ממרוקו

 

המשרד לשיתוף פעולה אזורי הודיעה לעיריית נשר על זכיית יוזמת יחידת הנוער העירונית בעיר בקול קורא לקיום מיזמי חינוך המקדמים הכרות, שיח ושיתופי פעולה אזוריים בין ילדים, נוער וצעירים אזורי בסכום של רבע מיליון ש״ח.

המיזם הייחודי "רוח הנוער" נבנה על ידי יחידת הנוער העירונית בנשר ויכלול פעילות משותפת לנוער ישראלי ונוער ממרוקו. הקבוצה הישראלית תקיים קורס שנתי בו הנוער יעבור הכשרות, הכרות עם עמיות יהודית, תולדות מרוקו וגיוון האוכלוסייה. כחלק מהמיזם הנוער יקיים מפגשים בצורה מקוונת עם אישים ממרוקו, יקיים עבודת חקר ושיא התהליך יהיה הוצאת משלחת נוער למסע משותף במרוקו.

במכתבו של השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', בירך את עיריית נשר על ההצעה לקיום היוזמה. "בטוחני כי מאמצכם לקידום וחיזוק הקשרים עם מדינות האזור באמצעות שת"פ חינוכי יהווה חלק חשוב במאמץ הכולל לחיזוק מעמדה של מדינת ישראל באזור ולהטיב עם עמי האזור".

ראש עיריית נשר רועי לוי אמר ״הסכמי אברהם אשר נחתמו בספטמבר 2020 מהווים ציון דרך חשוב והיסטורי, לאחר היסטוריה של חרם על ישראל נפתח עידן חדש של שיתוף פעולה ושגשוג במזרח התיכון. מערכת החינוך בנשר הדוגלת בחינוך לערכי שלום, גאה להוביל מיזם ראשון מסוגו לקידום יחסים חמים בין תושבי העיר ותושבי מרוקו ותקדם את חיזוק הקשר בין התושבים".

מנהל יחידת הנוער העירונית, אור מורדו: "התוכנית כוללת לימוד משותף ועיסוק בערכים אוניברסליים בעידן הגלובליזציה. במהלך הביקור יציגו התלמידים את מדינת ישראל, יצאו לסיורים משותפים ,יקחו חלק באירועי תרבות ועוד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות